Super weekend met finale om de *Zilveren Roskam*

22-12-2014 10:56

Tijdens het weekend concours van PSV De Roskam kwam Gerrel met 2 paarden aan start.

Voor de klasse B tot M2 ging het ook om de selectie voor de kampioenschappen en iedere

winnaar van de 1e proef werd uitgenodigd om te straten tijdens de finale van De Zilveren Roskam!

Op Zaterdag reed Gerrel Fairytale in de klasse L2 in een groot en sterk deelnemers veld. Tot verbazing 

won het duo beide proeven met mooi scorens, en kregen zij een startplaats voor de finale. 

S´avonds kwam hij met de gekeurde hengst Double D (v. Lord Leatherdale) aan start, 

en eindigden zij 1e met 220 punten (Z1).

En werden ook zei uitgenodigd voor de finale op Zondagavond.

 

Finale:

Dat ik met beide paarden finale mag rijden is al een super, maar ook dan probeer je er alles uit te halen.

Met Fairytale starte ik als eerst, ondanks dat deze merrie soms nog wat groen aan doet was

ik tevreden over onze proef! Met Double D reed ik pas voor de 3e keer echt een proef,

ondanks dat een foutloze proef nog niet wilt lukken was ik wel tevreden. 

Van de 12 finalisten eindigden Double D op een mooi 4e plaats en Fairytale op een geweldige 3e plaats! 

Beide paarden hebben vele maal een 8 op hun protocolen en Double D zelfs een 9!

Ik ben super tevreden op deze talentvolle en nog hele jonge paarden! Aldus Gerrel.

 

Alle eigenaren gefeliciteerd met het behalen van dit resultaat, en iedereen bedankt voor de hulp!